Friday, February 20, 2009

I've been tagged? Oh NO~~

Edit Posted by Anonymous with No comments
Assalamu'alaikum and salam sejahtera...

Huwaaaaa.... this is my second tag since I was involved in blogging world. Huhuhu.. Tagged by Kak Tiqah TKD...ish3...


1) Anda rasa anda hot??
~> Definitely... baru lepas training neh. Peluhh.. fuhh..fuhh...


2) Upload gambar kegemaran anda
3) Kenapa anda suka gambar ini?
~> Huhuhu.. nice sangat! Malam dinihari.. berlegar di ruang yang sangat romantik pencahayaannya. Muahahaha... Cantik sangat kat corner ni! Ada lagi gambar2 yang aku suka.. tapi ni sajalah aku paparkan. Huhu...
4) Bila kali terakhir kamu makan pizza?
~> Not really in love with pizza... Last year I guess. Aku suka korek benda yang aku tak suka atas pizza tu.. leceh!
5) Lagu terakhir yang kamu dengar?
~> Alasanmu by Exists... memang tengah dengar kat Windows Media Player. Huhu.. No choice.
6) Apa yang anda sedang buat sekarang ini selain menyelesaikan tag ini?
~> Listening music, chatting with MFH3003.. I don't know where this guy come from. Hohoho..
7) Selain nama kamu sendiri, apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?
~> Kalau ikut kesukaanku, aku suka orang panggil nama penuh. But there's a few name that people used to call me...
~> Kak Yong.. Most of my family members call me this. May be because I am the eldest sister and my background is from Perak. But there also outside people call me this, because I am "akak" to them.. hehe.. or, they used to hear my mom call me this.
~> Ika.. Only a few people call me this, including Kak Daia Samat. Ngeh3...
~> Fiqah / Fiqa / Piqa / Pikah.. Most of my friends call me this, since I was in taski until now.. Hoho...
~> Fiq.. I don't know where my friends got this idea to call me this. In matriculation life.. Huhu.. Kekal until now.
~> Nur.. Rarely I hear people call me Nur, just in my chatting world. Only 1 of my aunty, call me this when I was little. Now, she calls me Kak Yong. But, in UMP, there's 1 friend of mine, call me Nur..Huhu.. Wan Zainuddin TKD..weh..mana dapat idea nak panggey aku Nur ha???? Adoiiii.. lama takde org panggil aku Nur tau. Hoho...
8) Tag lagi lima orang
~> Cik Sofie Afiza
~> Cik Marissa Norfis
~> Cik 'Aziemah
~> Cik Shafiqah
~> Cik Nurul Farhana McNa
9) Siapa orang nombor satu?
~> Sahabat di C16 yang memula aku buat kawan sejak aku masuk dalam seksyen ni.. Huhuhu.. Lup u sopie..
10) Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
~> Sahabat di C16.. hubungan dgn Abg Zub.. ahahahahha... Jomlah 'Azie ikut aku ke UniMAP, jumpa Zub... aku kena tapis dia dulu, ingat tu.. wahahahaha...
11) Katakan sesuatu berkenaan org nombor lima
~> Hana.. kekadang spontan, nampak sopan.. semestinya baik, sesuai dibuat bini. Sesapa rasa nak tackle dia, contact aku..aku arrangekan. Ahahahahaha..
12) Bagaimana pula dengan orang nombot empat?
~> Pikah jugak namanya.. banyak persamaan, banyak perbezaan.. ngeh3.. Bekas debater, tapi kurang kembangkan sayapnya dalam arena perdebatan kat bumi UMP neh.. aduyai sis, you got talent tau..
13) Siapakah orang nombor dua?
~> Marissa... Sahabat di C16.. sempoi2.. ada masalah pun cam tak ada masalah.. biasalah tu, nak lupakan sekejap. Seorang debater English, suka dengar slumber nya dia bertutur dlm English even English Malaysia nyer.. Aku tidak seperti dia. Huaaaa...
Sekian, terima kasih. Huhuhu...
Wassalam.

0 comments: