Thursday, November 3, 2011

This post actually a re-post - Best ! ;)

Edit Posted by Anonymous with No comments
20/4/2011


Baru lepas main badminton dengan Athirah + Kak Suri.. saja2 keluarkan peluh, sebab mandom sangat. Macam2 aksi yang jadi.. sambil gelak2. hahahaha. paling best tadi, aku balas pukulan tepat kena "tuuut" atie.. ahahahahahahhahahaha. sampai terbaring aku atas tempat jalan tu, gelak punya pasal.. kelakar giler. Atie terkaku. Nasib baik tak kuat katanya. adoi laa..

Sebelum tu, 2 hari lepas main badminton gak. tapi petang. Paling best bila aku nak balas pukulan, sekali kepala raket terlepas ke seberang pihak lawan. Bulu tangkisnya tinggal kat aku. Wakakakaka.. yg tu memang gelak giler2.. bukan aku je baring atas tempat jalan tu, atie pun sama. Masa tu ada aney skali. Aahahaha.. macam2 betul. Best main sambil release tension. Nak2 tengah study week di kala final semester di UMP.. dah semester 6. Huhuh sedih pula rasa. sebab terlalu banyak kenangan yang sini. ada pahit, manis, gembira, duka. yg penting semua mengajar aku. Huhuhu..

0 comments: